söndag 3 maj 2009

Lördag: en odyssé i bilder, Debaser och trve pvnk metal cvlt


En perfekt start på dagen: vegetarisk femrättersbrunch hos Cecilia, ackompanjerad av orimliga mängder historier om avföring.


Straight from NYC: Viktor.


Straight from an apartment on top of the chemist: Goth-Henrik.


”I stole my sister´s boyfriend. It was all whirlwind, heat, and flash. Within a week we killed my parents and hit the road."


Linnéa, chips, musiker, Viktor: sjukt kul och glamoröst backstage.
We made it ma! Top of the world!


The Thick White Duke of Death.
Axel, #1 Sonic Ritual-fotograf, var på plats.
Se hela kalaset fantastiska bilder här.


Jonas, Martin, Krillebus: sjukt kul i distron.


"Om du inte slåss med den här killen så får du ta mig i 2:an".
"Hmmm… Yes yes."


Erik: graveyard merch slut.


Axel: just a graveyard slut.


"Chinese democracy"-fanatiker.


Graveyard: svinbra. Som alltid.


Cornelia, Graveyard-lp, Sanna, Jens, Axel: också sjukt kul i distron.

Topp 2 största sociala fadäserna under kvällen:
Krillebus träffar en manlig vän med dambekant, ger båda en kram och säger till tjejen ”jaha, var inte du blond senast vi sågs?”. ”Nej, det var inte jag, det var en annan tjej”, svarar hon. Ridå.

Bekant förklarar för Linnéa att han ”hörde en kompis, som ska förbli namnlös, säga att han skulle gå och se den snygga tjejen i Sonic Ritual ikväll. Jag tycker ni borde göra en grej av det”. ”Vad i helvete menar du med det”, svarar Linnéa.

I övrigt fick jag höra både att jag är ”Sveriges bäste bloggare” samt att jag är ”en jävla hora som ska hålla käften”.
All in a day’s work for the number you love to hate.

Tack till: Fritz, Graveyard, Horisont.

3 kommentarer:

Anal Elf Kid sa...

'I övrigt fick jag höra både att jag är ”Sveriges bäste bloggare” samt att jag är ”en jävla hora som ska hålla käften”.'


Förmodligen precis samma som t ex Blondinbella får höra av exakt samma personer, fast helt tvärt om.

. sa...

Snygg Sisters-referens:

"an apartment on top of the chemist"

Herral de Santina sa...

referenser: det är det bästa.