fredag 15 maj 2009

Skåda: min framtid – idag!



Stockholmsnatt.

7 kommentarer:

Hjalle sa...

Dyrkar den där serien. Mitt i prick hela tiden.

Slobodan Burgher sa...

Jag ar han med skateboarden. Fyfan.

ingulf sa...

nu förstår jag var ditt bloggvokabulär kommer ifrån

du vill vara denna serie

du lever i en fantasivärld

Herral de Santina sa...

Såväl jag som Jonas Granvik existerade innan Sthlmsnatt. Jag är född 1969 (Altamont! ”Death valley, CA, 1969, Getting the fear"!) och Jonas är född 1954. Sthlmsnatt är en 00-uppfinning. Så…

…fuck off.

ingulf sa...

138 föddes före shtlmsnatt men inte i just cant hate enough

inspirationen är tydlig

det finns 1,000 bloggar som försöker härma kellermans rocky, du är nog den enda bloggare som försöker härma sthlmsnatt

på det sättet du unik, omfamna detta och sluta vara tvär. ditt plastiga poser-hat kommer sluka ditt hjärta

ingulf sa...

så du vågar inte lägga upp min kommentar?

fegis

Herral de Santina sa...

golf: uppenbarligen tror du att världen kretsar kring dig. det gör den inte. den kretsar kring mig. sålunda sitter jag inte vid datorn en fredagskväll för att hinna godkänna kommentarer. så, igen…

…fuck off.