fredag 28 maj 2010

”Chrille borde helt enkelt skriva mer om metal för folk som fattar metal och hyckla mindre om moral”

Däremot är det sinnesjukt underhållande hur detta trve metalhead skrävlar på sin ’hatiska’ latteblogg om att han minsann inte har reklam för mcDonalds och att han hatar köttätare, SD och är så jävla fiiiiiin feminist när hans löning uppenbarligen kommer, helt eller delvis, från aftonhoran (!) som gärna riggar nynazister framför dörrar och har fullt med porrannonser...”

Eftersom det just nu är extremt många som läser I Just Can’t Hate Enough – över 2 000 unika besökare igår – tar jag tillfället i akt att lyfta fram mina auktioner på Tradera. Jag säljer barnkläder, damskor, knullserier, krig, punk, hardcore, metal. Om ni alla bjuder friskt så slipper jag acceptera Aftonhorans nynazistriggade sedlar i lönekuvertet, och kan istället fokusera på moralhycklandet.

Vi tar en sinnessjukt obehaglig och moraliserande video på det.

9 kommentarer:

smegMMA sa...

Die. Jävla pack.

Annika sa...

din blogg just nu - så jävla lysande!! blir så stolt! klart ett ljus i mörkret när man ligger hemma och är sjuk.

Hippo sa...

fyfan, klart det sjukaste jag någonsin sett...judar är OK men djuren är ju iaf oskyldiga...

kalle sa...

Fy fan, men vi får inte sluta dricka mjölk och äta kött, stödja företagsamhet, fucka facket 4 ever bara för att det finns ett par "ruttna äpplen" där ute

Hetsapan sa...

Ett par ruttna äpplen? När det kommer till djurhållning finns det inget annat är mögliga ruttna äpplen därute.
Hur många avslöjanden ska det behövas för att människor ska sluta äta DJUR? Jag blir fan hlet galen.

Jenny sa...

"Jag dricker mjölk om jag vill, så där ser det inte ut i Sverige"

Fint, stå kvar här medan jag hämtar högaffeln.

(vad fan var jag tvungen att kolla den där jävla filmen för?)

smegMMA sa...

Jag ska käka älgfile´nu, bara så ni vet. Man kan göra sånt när flickvännen är jägare.

Anonym sa...

jag äter blandfärs för att vara säker på att minst två djur dött för min njutning

Johan sa...

Klarade inte mer än någon minut. Nu blir jag vegan igen.