söndag 20 december 2009

Blast from the past: Helena Darcy, f.d. människa

En senkommen kommentar till det här inlägget.

Anonym sa...
”I have an even better idea:
Let native Swedes continue to eat, drink, play video games, commit suicide, kill each other, lose at everything, contracept and abort themselves into oblivion.
Meanwhile, we immigrants take over and turn this miserable armpit of the Northern Hemisphere into a vibrant, creative and joyful young country as it was before the protestant reformation.”


Vem sa att katoliker, a.k.a. planetens näst orimligaste plåga, saknar humor? Skjut in skämt om påvens lustiga hatt exakt när ni vill.

3 kommentarer:

henry fiat sa...

alltså, jag är på intet sätt en nationalist eller patriot överhuvudtaget. Jag hatar kräk som tar orden i sin mun och menar att de är såna. Trots det så måste jag nog säga att jag tycker att Sverige är ett av världens bästa länder att bo i, jag har iofs bara bott i det här landet hela mitt liv, men jag kan faktiskt inte tänka mig ett land jag hellre skulle bo i.

Visst, det här landet är inte perfekt och det finns åtskilliga detaljer som man skulle behöva rätta till, men allt som allt och jämfört med många andra länder, så tamigfan om inte Sverige är det minst sämsta alternativet i den här skitvärlden.

Anonym sa...

Synd bara att vi svenskar ar sa javla trangsynta...

Utlandssvensk for life! Fan det later ju fett, kanske dags att starta ny trend: Typ XXXU-SweXXX4LIFEHCXX hahahahaha

Herral de Santina sa...

Jag tror nog att ni båda missar poängen med kommentaren.