onsdag 16 december 2009

Humanity of Baby Voice Stupids a.k.a.
Don’t be swindle dad



Nästan lika orimligt som det här, är det här:

Jag manglar arbetsansökningar. Olivia sitter och kollar på. Vi lyssnar på V/A ”Eye of the thrash guerilla”. Hon ler. Jag böjer mig fram och börjar prata med den bebisröst som förstås av småbarnsföräldrar men föraktas, med all rätt, av resten av mänskligheten.

”Gillar du S.O.B.?”
frågar jag. ”Jaaaaaa, klaaaart du gillar ÄsssssssOooooooBeeeeeeeeiiii!!!” Notera hysterisk ton. Olivia flinar med hela ansiktet och gurglar. Hon är lika glad när det byts till Night Mare. När det vankas Crow har hon dock däckat.

Spädbarn – ingen uthållighet när det gäller obskyr japansk hardcore.
Hade hon hållit sig vaken hade hon fått njuta av Tetsu Arrey. Blasfemiskt bra.


In the eye of every thrashguerilla – Olivia Obliteration.
Give up all hope little friend, give up all hope.

9 kommentarer:

Death-Row Henrik sa...

Du har väl för fan inte börjat med uppsatt hår?

Herral de Santina sa...

Ohps… Trodde inte det syntes på bilden. Aj aj aj. Busted.

Death Row-Henrik sa...

Gitarristen i Kongh spelar alltid live i dyra och rumsrena skjortor och hästsvans. Jag räknar med samma öde för dig.

Slobodan Burgher sa...

Nar tva dagars internet forum diskussion redan ar cliche:
eh ja, det ar en bootleg av forsta tetsu Lpn.

halv onbsyr internet-ratta referense, pa swenglish

Herral de Santina sa...

DTH: Är du full? Precis som jag anser att religion inom hemmets fyra väggar är helt ok men att den går över gränsen när den passerar tröskeln, anser jag att min hästsvans inte ska förpesta tillvaron för mina medmänniskor.

Slobo: Är DU full?

Herral de Santina sa...

Förklara dig genom att:
1. Lalla fullständig TA-diskografi.
2. Berätta vad du skriver för för tidningar.

Slobodan Burgher sa...

Full svar: YES , god jul.

Parne sa...

För det första fattar jag inte varför jävla Gerhard Hoberstorfer sitter med Olivia i knät hemma hos er. För det andra, så är Olivia väldigt lik en kille jag känner, låt oss kalla honom Christoffer Jonsson...

staffan sa...

naaaw! barn och S.O.B.-referenser. jag döööör! (jag menar det alltså). kan bidra med "skivbolagsboss-bebis äter gaffatejpad turnélapp": http://i47.tinypic.com/2lnjm1h.jpg