torsdag 17 december 2009

Come my children, come, follow me into Baphomet’s pentagram of självinsikt and orimlig mental status

Ett kort ögonblick av verkligheten på 00-talet är stundom mer ironiskt än hela 1990-talet sammanslaget vol 3:

”Jag ska jobba med förändring och påverkan av det politiska systemet i Sverige. Inget sådant där jävla ’Linda Rosing startar parti’, utan arbeta för det på riktigt. Efter ”Paradise hotel” har många som känner till min historia hört av sig med liknande erfarenheter. Jag ska samla dem, sedan ska vi sätta oss ner och fundera på vad som måste göras. Starta namninsamlingar och så.”
Jackie Ferm, blivande socialminister och verklighetens folk-rådgivare i Bingo Rimérs regering 2018.


Vol 1.
Vol. 2

5 kommentarer:

preben sa...

åh herregud.

Anonym sa...

Go Jackie! Härligt att se en kvinna böna och be om kuk på det där sättet.

Mulle sa...

fram för mer white trash i riksdagen.


btw. varje gång du ger så glimtar ur stockholmsvardagen kommer jag att tänka på den här bloggen:
http://soderfamiljen.wordpress.com/

Jenny sa...

Jaså? Man får körv om man startar ett parti?
Tut Tut-partiet fick en helt ny dimension.

Herral de Santina sa...

1. Jag ser gärna mer thrash i riksdagen.

2. Stockholmsvardag? Det här rör oss alla. Vänta bara tills hon sitter och klubbar igenom beslut i riksdagen.

3. Söderfamiljen är en reklamkonstruktion. Han finns inte.