måndag 28 december 2009

I Just Can’t Be Sverker Enough

Efter en såsrelaterad telefonincident i somras, kallad Bearnaisegate, hör ingen vad jag säger i min lur längre. Det är helt okej. Jag har ändå hittat mobilen i soprummet.

Kontentan är att jag måste köpa en ny telefon och Iphone kallar mitt namn. Det går inte att förneka att jag är en Mac-man: Vit, stilren, snygg, lättförståelig, blir aldrig sjuk, enkel men ändå innehållsrik.
Jag och Mac har allt, helt enkelt.

Min bindningstid hos Telia, a.k.a. Televerket, har tagit slut. Någon som kan ge råd om vilket företag jag ska ge bort min stjäl till för att få det mest förmånsenliga avtalet samt en Iphone? Telenor? Telia? Tele2? 3? Jag ringer för cirka 350-400 kr i månaden.

Tacksam för råd. Jag är genuint intresserad.

Krille Aid: Hjälp Ilandsperson köpa Iphone.

4 kommentarer:

Morrica sa...

Bredbandsbolaget/Telenor har aldrig svikit mig, oavsett hur konstiga önskemål jag haft, så jag rekommenderar dig att kolla upp deras erbjudanden. Om de inte har ett färdigt paket som passar dig så snor de med glädje ihop en variant som inte fanns innan. Dessutom får man små trevliga presenter av dem då och då, kameror och saker och ting.

Herral de Santina sa...

Ja, Telenor verkar ha det bästa dealet just nu + att gratis surfande ingår. Dock så insåg jag just att jag har 3 månaders uppsägning på mitt Telia-abonnemang. Hepp.

. sa...

Bredbandsbolaget är DJÄVULEN! Inget företaget har fuckat mig i baktutan som Bredbandsbolaget.

Pär Arvidsson sa...

3 med abonemangent för 399 spänn har jag haft i tre månader nu och är grymt nöjd. Ingår 5 gig surf i det och jag har aldrig varit i närheten av att komma upp i det även om jag kört både en hel del internetradio och soptify på den. Och då har jag 49 kr/mån i extra avgift och Telenor hade 150.