torsdag 2 september 2010

Bilder från orimlighetsministeriet


En av dessa män har legat med Carola. Jag hoppas att det inte är Jonas. Tänk, om ändå AB Hjärntvätts ”Carola” fanns någonstans på hela internet. Men icke. Uppdatering: Jag är jättedålig på internet. Här hittar ni AB Hjärntvätts skabrösa hyllning till Guds dotter #1. Osedlighet!


En av dessa vill ligga med Carola. Jag hoppas det är Jonas.

Gud hatar lesbianism.


En av dessa har olja, miljoner och afrikanskt blod forsandes ur sin korrupta sprutröv som ur en fontän. Vad säger fru MP om det?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Carola's Myspace.
http://www.myspace.com/abhjarntvatt

smegMMA sa...

Bild nummer 2 är... rimlig. Hur gick diskussionen innan den togs?

"Tjena, Jonas heter jag. Helt pigg. Vill du ha ett kort med mig?"

Fredrik sa...

Jag har en fråga: hur kommer det sig att Carl klarade av att göra karriär efter Utterutspelet som varade hela 80-talet? Nu är han dessutom massmördare. Bildt, Bhoman... Reinfeldt, Kill 'em all!

Herral de Santina sa...

Fredrik: För att Carl Bildt är den enda genuint sylvassa retorikern i hela den svenska politiken. Jag var på ett journalistseminarium om bara honom och hans sätt att undvika att svara på jobbiga frågor, vara superdryg och dissa reportrar som korkade svin. Det var tolv (12) år sedan. Fatta hur mycket bättre han är nu. Jesus. Finns inte ett skit som fastnar på aset. Han ÄR teflon. Och ganska rolig.

Herral de Santina sa...

Vad var Utterutspelet btw?

Anonym sa...

Varför går du på sådant där?
Har du inte barn att ta hand om?
/Hasse Hasse Vargh

Herral de Santina sa...

Bäste bekymmrade medborgare. Visst har jag det, och både hon och jag uppskattar att du intresserar dig för henne välfärd och mitt faderskap. Dock sover hon om natten. Och det är på natten prisutdelningsmingel i sällskap av Jonas Granvik utspelar sig. Oftast.

Anonym sa...

Inte sover väl din lilla dotter VARGHE natt?
Ni kanske turas om med utgång,du och din fru?
/Hasse Hasse Vargh

Herral de Santina sa...

Det gör vi. Skillnaden är at hon inte har en blogg.