måndag 13 september 2010

”I will lead the way/To the secret in the dark/Take a look into the vault/The sarcophagus/Of a child”


The ghost of årsbästalistor yet to come: Ghost ”Opus eponymous ”.
Mark my words.

Cornelia: Fan vad brudig du är.
Jag: Va?
Cornelia: Ja, du brukar ju alltid säga att det är typiskt tjejer att spela sönder ett band, att bara lyssna på samma album om och om igen.
Jag: Och?
Cornelia: Nu har vi lyssnat på Ghosts debutfullängdare i två timmar. Minst. Visst, det är verkligen svinbra. Precis som sjutummaren vi spisade sönder. Men nu är det dags att byta.
Jag: Kan… Inte… Sluta… Lyssna… På… Ghost.
Cornelia: Brud.
Jag: So be it.


Top secret members of the undead and unnamed ghouls.

Soundtrack: ”Abigail” och ”Fatal portrait” av King Diamond.

9 kommentarer:

Tomas sa...

Snyggt jävla omslag. Hinner den komma till oktober eller när det nu var sagt att den skulle släppas?

Herral de Santina sa...

Ja, den ska väl komma i oktober som planerat. Som jag förstått det.

Sikas sa...

Vekoriserad grafik passar sig inte så bra på skivomslag

Herral de Santina sa...

På tal om det, hur går det med Carola?

Anonym sa...

Bra band!

Cuker'n sa...

jävligt snygg logga dock

R sa...

Kära 138, såg du partiledardebatten igår? I sådana fall requestar jag ett inlägg om den. Är på bristningsgränsen och behöver vettiga människors hat för att ej förlora allt hopp.

OBS! Har börjat blogga igen. Och världen skälvde. D.S.

Sikas sa...

Fick ett mail ifrån tryckeriet där dom förklarade att dom inte ville göra omslagen pga. att jag hade pillrat dit ett litet haukenkrauz intill Carolas autograf. Efter att förklarat att vi inte är ett nsbm-band så vände dom helt och började kalla mig för månadens kund. Vill tilägga att tryckeriet ligger i Tyskland!

Herral de Santina sa...

Välkommen tillbaka till bloggosfären Rebecka, jag har saknat dig. Tyvär såg jag inte debatten igår. Jag har helt klivit av valrörelsen. Läser inga tidningar, ser inte på tv, läser inga politiska blogar, lyssnar bara på Necro. Jag blev tvungen. Insåg att ALLA (AAALLLAAAA!!!!) är apor i bastkjolar och för att jag ens ska orka gå och rösta blev jag tvungen att stänga av kranen totalt. Beklagar. Ses på andra sidan söndag. Four more years.

SIKAS: Rimligt. Fullständigt rimligt.