söndag 19 september 2010

Into darkness: Storms of hooded horsemen



Bilden ovan kan vara den absolut sjukaste jävla skit jag någonsin sett.

Är Sveriges röstberättigade invånare konstant pruttfulla 24/7? För att applicera en gammal Nixon-diss på Sverige 2010: Skulle ni köpa en begagnad bil av Fredrik Reinfeldt, karismans svar på en nersvettad papperspåse? Ja, tydligen skulle ni det, ni apor i bastkjolar.

Jimmie, Göran, Maud – tomato, tomatö. Alla vidrigt mentalt korrupta.

All heder till Lars Ohly som alldeles nyss vägrade sitta med Jimmie Åkesson i SVT:s sminkrum. Tummen upp.

Som vännen Sandy sa:

”Ja, jävligt skönt. Speciellt efter att Luuk gullat med Åkesson och snackat om att ge honom en macka… Mys-tv, inte ok nu.”


Trve that. Men vi får se det mindre onda i det stora onda. SD får mer röster än KD. Alltid något att dra på mungipan åt. En smula.

Vänta, jag ångrar mig. Det här, det här är den absolut sjukaste jävla skit jag någonsin sett. Notera bildtexten.



Skjut mig.

11 kommentarer:

Tom sa...

nu måste väll ändå punken bli lite bättre iaf ?
Men i övrigt så finns det få glädjeämnen..undrar om MP kommer att försöka sälja ut sig nu när frågan kom från Fuhrern.. minns 2002

Herral de Santina sa...

Påminn mig: Vad hände 2002?

Tom sa...

under valvakan 2002 , när siffrorna för en sekund började peka på att S+V inte skulle få majoritet, så började MP öppna för ett samarbete med Moderaterna bla trots att dom under hela valrörelsen var inställda på att köra en koalitionsrgering.. nu blev det inte så men sen den dagen litar jag inte på MP en sekund..

för övrigt så är din blogg briljant!

Fredrik sa...

Menar du att de förhandlade i ett par frågor? Som att försvaga LAS? Eller är det något annat?

Facket gilalr inte MP. Det gör inte jag heller. Men MP är alltid bättre än... SD. Och Alliansen.

MSP sa...

We Are All Bourgeois Now

Tom sa...

Fredrik: Tror aldrig att det hann komma till konkreta frågor eftersom läget bara var öppet under nån timme eller så medans rösträkningen pågick.. men bara det faktum att dom direkt började prata om att eventuellt samarbeta med dom borgerliga när dom insåg hur valet eventuellt skulle kunna bli visar klart och tydligt att dom är ett utav dom mest makthungriga och mins ideologiska partier som finns (förutom själva kärnpolitiken om miljön såklart)....

Men nu finns det iaf två självklara mål som vänstern måste sikta mot 2014. 1: Bort med SD rakt av. 2: För upp ideologi på bordet igen. Få alla jävla muppar som enbart tänker på att 500 spänn i plånboken är det bästa som finns (och megamupparna som tror att det är "invandrarna" som tar femhundringen ifrån dom) att inse att den femhundringen (plus lite annat som borgarna trixar undan i smyg) är lite som att kissa i byxorna. Det är varmt och skönt nu men det blir jävligt kallt när dom blir sjuka och får stå med mössan i hand.

Det enda som man kan trösta sig med nu är iaf att dom aldrig kan röra musiken. Den bästa har ju alltid, är och kommer alltid att komma från vänster.

Tom sa...

dom=de såklart.. ursäkta den dåliga svenskan men ni förstår vad jag menar

R sa...

Mina ögon smälter.

Pär Arvidsson sa...

Vad har dom där två för riktiga jobb nu igen?

Herral de Santina sa...

Tänker du Bingo och Katrin?

Han är porrfotograf och var, fram till alldeles nyligen, chef för en tidning som är för kvinnor var Der Stürmer var för judar.

Hon bloggar om att hon hatar allt (ungefär som jag, fast jag får inte betalt) och driver ett företag där ungdomar på provision ringer runt till andra företag och tigger gratisgrejer som stoppas i goodiebags som sedan ges bort till kändisar på premiärer.

Typ, om jag fattat saken rätt.

Martin sa...

2002 pratade mp om att samarbeta med de borgerliga "liberalerna" även efter valet, dvs c och fp, men fp ville ha in m i lekstugan också.