lördag 25 september 2010

Spiral archeologist: Midjeväska och piercings


Janne, Krille, Fredrik. 1994.

Fotografiet jag letade efter redan för två år sedan – förklaring här. Notera midjeväskan i skinn. Jag klamrar mig fast vid det faktum att Nina påstår att den är på väg tillbaka. Samt att jag fortfarande använder Danzig-märket som syns på skinnjackans vänstra slag.

Och här under ser ni ringen i bröstvårtan som ledde till inflamation i hjärtmuskeln som nästan, nästan, nästan ledde till en tvättäkta död.
Bakgrund och förklaring som ovan.


Suicide metal 1994. På väggen medurs från vänster: Danzig, Sacred Reich, Dead Kennedys, Aerosmith. Rimligt.

3 kommentarer:

Mattias sa...

Bröstvårtebilden känns extremt mycket tidiga Earth tycker jag.

Herral de Santina sa...

Förutom att de gick på heroin och hade riktiga vapen, och jag var 17 och satt med en replika hemma i pojkrummet.

Mattias sa...

Ja exakt, förutom det.