torsdag 23 september 2010

Spiral archeologist


”You’ll get your balls to the wall man

I föräldrahemmets källare finns mycket att hämta. Som det här:



Jag har ingen riktigt bra förklaring. Jag antar att vi röstade på Sverigedemokraterna redan på 1990-talet i Umeå Hardcore. Vilka spjutspetsar! Jag grävde även fram ett dubbelexemplar av en halvgammal, sällsynt vinyl. Den har redan hamnat på Tradera – här. Och om någon är sugen på designad möbelcrossover, bokhylla möter barskåp, så hittar ni det exakt här för en rimlig penning.

Det blir fler fullständigt orimliga fotografier från 1990-talets glada dagar i Umeå senare. Konsertaffischer, bandanas, hardcore, Krille.

6 kommentarer:

Parne sa...

För det första: Jävlar så söt du var när du var liten (no homo). Nu är du ju mest jävligt snygg (homo as(s) fuck).

För det andra: Tennisboll! Totalt jävla orimligt.

Herral de Santina sa...

Tack (no homo). Av en annan vän fick jag nyss höra att jag var ”ett så ordinärt barn”.

martin sa...

Du var ju inte helt olik Jan Guillou heller. Som han ser ut nu, alltså. Fast det kanske säger mer om författaren till första inlägget än dig...

Herral de Santina sa...

ha ha ha, ja, nu när du säger det. Bebis är det nya gamla gubbe.

Maza Francesco Sparanero sa...

Mm, trodde det var ett foto på Guillo som färsking.

Funnyman sa...

Aftonbladets journalist i Nazishock.
Reporten: Jag var ung o dum.
Chefredaktören: Vi tar avstånd.