söndag 12 september 2010

”Ateism är bara för fullständigt mentalt handikappade människor, eller dem som när våta diktatorsdrömmar”

Hitler, Lenin, Stalin, Åkesson, Sturmark. Kopplingen är glasklar. Alla är de förenade i stjärnornas allvetande värld.

Slå en T6:a, ring Saida – horoskopet är här.



”Jag säger bara: Notera hur de kriminellt överbelastade Väduren/ Oxen figurerar i flera fall och hur egenmäktighetssyndromet - eller diktatorskomplexet - också visar sig på olika sätt. Inte alltid som den samtidiga aktiveringen av Vädur (ego) och Stenbock (vilja till makt) utan ibland som hos Sturmark: Solen och Saturnus i opposition.”

Precis vad jag alltid sagt. Vädur och oxe är buset.

”PS. Missa inte Jimmie Åkessons födelse just som Solen i brutala Oxen förmedlar fixstjärnan Algols ondska!”

Ja. Exakt. Men hur relaterar Algol till Nangijala? Vet Tengil?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag äntligen fått en förklaring på en massa frågor. Men nu då? Hur förklarar jag för min son född i oxen att han kommer att bli krimell och diktator? Och hur rustar man honom på bästa sätt inför framtiden?

Herral de Santina sa...

Köper honom en snygg uniform med armbindel?

Anonym sa...

Nathrac!

Herral de Santina sa...

Är det en rollspelsreferens eller Anaal Nathrakh felstavat?

Anonym sa...

Nja, snarare Amebix (power remains)

Herral de Santina sa...

Ha ha ha, uppenbarligen.