söndag 26 september 2010

Spiral archeologist: Smurf city decontrol

Jag vill egentligen bara trycka hårt på att jag har flertalet auktioner på Tradera som går ut idag. Kolla här. Som säljmotivering bifogar jag en bild på Bloodpath från 1996. I Just Can’t Hate Enough erfar att Tabacmannen med mikrofonen numera är en hyllad noisekompositör. Vad nunnan gör har jag inte en aning om.

Notera Sveriges sexigaste man/rockrevolutionär som smurf, ståendes bredvid Pinochet och Cleopatra. Ah. Good times.


Umeå: Spex och hardcore förenade som en.

Bonus: Identifiera man i bakgrunden, bärandes en Anal Cunt-tröja.


(GAMLA) Hellacopters backstage på Hultsfred 1996. En av de bästa konserter jag sett i hela mitt liv. Fuel injected action rawk FTW!

9 kommentarer:

Andy sa...

Man i AC tröja=CU Robban.

carl pedarl sa...

vem är det som har anal cunt-tröja? är det han mellan schewen och robban?

Herral de Santina sa...

Det är ju Robban som bär AC-tröja. Och det där är väl inte Schewen?

Mikael Berglund sa...

Tut! Det är ju jag, Micke Data, som är nunnan.

Herral de Santina sa...

Se där! Om man ska tro din blogg så reser du enormt mkt. Men vad gör du i övrigt?

carl pedarl sa...

visst fan är det väl schewen?

Herral de Santina sa...

Ok, jag skulle inte ta gift på det, men jag tror faktiskt inte att det är det.

Anonym sa...

äre inte han den där BENNI som brukade spela rawkandråll på Olssons?

kajou sa...

schewen är väl inte så där biffig? har var garanterat där och såg hellacopters men det där är inte han