tisdag 26 oktober 2010

”They test psywarfare on children, don’t they?”


Kläder från Skaparstigen.

Idag fick Olivia Obliteration testa två nya saker med liknande naiva, färgsprakande utstrålning:

Lilla Lovis – veckans snusksnackis på Youtube.
Olivia stirrar oförstående. Kan inte greppa. Noll reaktion. Viftar irriterat bort utan att röra ett finger.

Teletubbies – tidlös LSD-propaganda.
Olivia blir glad, skrattar och klappar. Vill se om och om och om igen, likt en rejvare kl. åtta på morgonen efter ett besök på Docklands.

Jag vet inte hur jag ska tolka de här reaktionerna. Bådare det gott – eller är det illavarslande?


Fredrik paralyseras av Lilla Lovis hypnotiska dekadens, medan Bianca vänder bort blicken i skam över denna depraverade verklighet.

6 kommentarer:

annika sa...

jag känner lilla lovis i verkligheten, och jag tror du har missuppfattat damen!

Herral de Santina sa...

Jag vet inte om jag har uttryckt ngn åsikt om henne än. Förutom att jag blir generad över det plumpa tilltalet.

Skaparstigen sa...

Otäcka länkar, men trevligt däremot att se att klänningen kommit i bruk. Och kul att ni är med i min utlottning.

Herral de Santina sa...

Ja, vi använder den så ofta vi kan! Hur fin och bra och snygg som helst. Jag mailar lite fler bilder till JS så får du se hur cool hon ser ut i den.

Jannati sa...

Teletubbies är jävligt 2002 alltså, det är Boohbaahs som gäller bland de hippa kidsen

http://www.boohbah.com/zone.html

Anonym sa...

http://www.eggtapes.se/index2.htm