lördag 16 oktober 2010

Knulla i Kista

Mitt nymoralistiska uppvaknade håller i sig. Jag är dömd att genomlida resten av livet som i en permanent sexchock (#1 kvällstidningsord) så fort jag konfronteras med snusk och skändligheter. Och det är ofta.

Mina dagar som amoralisk urkraft är förbi. Guds kuk!

Vändpunkten kom när jag insåg att jag blev lätt generad av att läsa om hur en bekant kollega testar sig fram genom sexleksaksdjungeln, likt en löspenisarnas Sverker Olofsson. Nu kan jag inte ens lyssna på ”Animal (Fuck like a beast”)-tolvan utan att kinderna antar samma röda färg som vinylen. Tur att W.A.S.P. befinner sig på samma höga sedlighetsplan och helt sonika aldrig spelar låten live längre.

Och mitt nya kristna liv blir inte enklare när jag besöker gallerian i Kista och deras barnanpassade satsning Monday morning. Ja, jag vet – det är lördag idag. Tänk inte på det.


På en scen står Ann Söderlund och pratar om sin nya bok ”Men vi knullar ju ändå inte”. Bredvid henne står Katerina Janouch, som älskar att knulla och har gjort exakt just det i princip hela sitt liv. Enormt många gånger. Jag känner benen svikta när jag hör ordet ”orgasm” slungas ut genom högtalarna. Jag sliter tag i ett par scons och vänder bort blicken från detta gallerians red light district. Chock!


Tyvärr återvänder jag i tid för att se Mikael Rickfors spela. Jag hinner notera att ärmarna på hans tröja är oförklarligt olikfärgade, innan mitt psyke samt mina ben ger vika av sekundärskam. Megachock!

Knulleri, ”Vingar för pengarna”, tomato, tomatö.


Olivia Obliteration uppskattar i alla fall det generöst tilltagna, och välmadrasserade, lekområdet. Hon är lycklig hon, ovetandes om att en groda lurpassar i skyn. Samt om sin egen syndiga skapelseakt.

Förlåt. Det var bara en gång.

Soundtrack: ”Du kristi luder”, Siebensünden, samt Amebix ”Redux”.

4 kommentarer:

Tomas sa...

Det är väl skillnad på att bli generad och att inse att idioter är idioter?

Väx ner nuffran. Du har blivit för vuxen.

Parne sa...

Det här kan vara det absolut mest rubbade jag läst om i hela mitt jävla liv. Är 70-talet tillbaka? Nästa gång ni kommer till den där avdelningen spelar Träd, Gräs och Stenar och alla går runt nakna med könshår som börjar vid pattarna på framsidan och slutar vid nacken på baksidan. Killar som tjejer.

Julia sa...

Har jag berättat att Wendela gav mig en Fleshlight när jag slutade?

Herral de Santina sa...

JULIA: Nej. Men det kan jag allt tänka mig. Wendela = #1 snuskredaktion.

TOMAS: Igår var jag full på en WASP-konsert. Idag åt jag chips till frukost. Jag vet inte hur mycket mer forcerat ovuxen det går att vara.

PARNE: You kinda lost me there.