tisdag 5 oktober 2010

Just nu är faktiskt Jimmie Åkesson den som gör mig mest stolt över att vara svensk

1. Två vuxna män som borde omyndigförklaras och placeras i gruppboende, skriver ännu en bok om hårdrock. Här intervjuas de av en kvinna som verkar ha samma morfinberoende som Herman Göring.

2. Två bloggosfärkändisar slåss på en krog och använder uttryck som ”tandlös hora”. Det resulterar i ett 3.24 minuter långt tv-inslag, ihopsytt av människor som med största sannolikhet har tre år på journalisthögskolan samt gigantiska studieskulder under bältet. Klicka här för svensk white trash av grövsta kaliber, inklusive läspande bögvänner.

I konkurrens med ovanstående mentala lådbilar, väljer jag faktiskt den här liraren vilken dag som helst. Vilken. Jävla. Dag. Som. Helst.


You got my vote.

…och då har jag inte ens inkluderat att IDG ska ge ut en tidning om Facebook, samt att Shire Raghe och Bingo Rimér ska ha en liten bloggshow tillsammans. Den sistnämnda ska prata om ”star quality”, samtidigt som han fistknullar små, små, små apatiska flyktingbarn med sina krumma svastikasyltfingrar. Mitt hjärta klarar inte mer.

Uppdatering: Här är den enda rimliga nyhet jag läst idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan Bingo va den läskigast mannen i Sverige?

Herral de Santina sa...

Utan tvekan - ja.

Slobodan Burgher sa...

WHOA. Sverige vad har du blivit. Shockerande. Tror jag stannar i exil ett par decennium till...

arvid sa...

hrrrm. jo jag tycker att han som leder postkodsmiljonären är läskigast i sverige. bingo konkurrerar om plats två med ömt-slag-på-käften-kvinnan och loket