lördag 22 januari 2011

En kort bildodyssé som bara människor som är oerhört intresserade av mitt liv samt vit funk kan uppskatta (alla andra: ta er i akt, ta betäckning)

The Je Ne Sais Quoi på Landet. Partyvästen är på, Viktor iklädd t-shirt från Modorra. Kvällens fundering: Det går inte ens att gå på närförortens grövsta hipsterhak för det vackra indiefolket, utan att se den obligatoriska t-shirten från Watain.

Rock and/or roll.

Kändissynth.

Crossover.


Coca Cola 3 framförde en åttiotalistisk blandning av John Carpenter och väldigt tidiga Sisters of Mercy. Jag trycker gilla. Jag undrar vad läskföretaget trycker angående det upphovsrättsvidriga namnet.

Soundtrack: ”Paracletus”, av och med Deathspell Omega.

3 kommentarer:

Jenny Palm sa...

Du hade rätt. Jag var extremt ointresserad.

Herral de Santina sa...

Told ya.

Jon sa...

Snygg t-shirt, Viktor! Men när ska jag få min del av bytet?