torsdag 21 april 2011

Min ungdom reas ut av en främling (allt ska bort)



Limiterad och obskyr design i 138 exemplar. Inte ens det.

Färgen var så toxisk att den åt sig igenom trycket på ramarna. Kalle i The Vectors/AC4 snortade i sig det mesta av ångorna då han skötte själva screenandet. Våra hjärnor klarade sig bra eftersom vi var utomhus på en parkering och det blåste.

Jag tror vi hann göra kring sjuttio stycken singlar med det första trycket, innan det frättes rakt åt helvete likt en kolonisatör på LV-426.

Design nummer två, som säljs ovan, gjordes med mindre giftig färg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

always fun to find your own shit on EBay etc (although I prefer CDON as they list one of my albums as "import" and sell it for 23 Euros)

THE VECTORS album was actually 100% stone cold awesome btw - tack som fan!

Dave Pain sa...

Minns jag fel eller spelade jag in den dängan?

Herral de Santina sa...

Dave: Jag var tvungen att kolla infon på ”No one will thank you when you are dead”, men jo, såvida vi inte ljög så gjorde du det.

”Produced by David Sandström i Refused” står det.

http://ya-cant-go-home.blogspot.com/2008/05/ds-13-no-one-will-thank-you-when-you.html