tisdag 19 april 2011

Roadkrishna


Anna framför vad som suddigt nog ser ut som vikingarockmerch.

Jag vet att ni inte ser det, men på Shrinebuilders långärmade (!) t-shirts där i bakgrunden står det ”108” på ärmarna. Har jag missat något eller är Hare Krishna inne – igen?

Går i och för sig hand i hand med longsleeves. Nittiotal och haribol, det nya doomsvarta.

Jag börjar få ut Roadburn 2011 ur systemet nu. Måste bara runda av med Swans. Kan inte bestämma mig för om det var genialt eller pisstråkigt. Återkommer.

4 kommentarer:

Lost Johnny sa...

Swans var genialt. Inget krångel.

entzauberung sa...

Är intresserad av vad du tyckte om Swans eftersom jag är ett megafan och själv ska se dem om ett par veckor.

Herral de Santina sa...

Funderar ännu.

Anonym sa...

Swans var ubergenialt, Gira är världens största svin, and I love it