måndag 4 april 2011

Tysiace lat apokalipsy a.k.a. Just nu vill jag leva!


Eftersom min musikkarriär är över bjuder jag, och Aftonbladet, på ovanstående fenome-fucking-nala bandnamn:

Ormrazzia.

Turné och delad skiva med ett återvitaliserat och återbriljerat Snake Apartment är givet.

Kanske finns där även plats för Hitler och Dödskorvarna.



Soundtrack: ”Dying for the world”, av och med W.A.S.P., samt nya demoinspelningen från Alert! Alert!.

Om någon vill att deras soundtrack ska utgöras av min röst i etern, som knarrar om att ”punda mackor”, kan ni spisa min medverkan i ”Karlavagnen” – här. Inte just nu, men snart.

3 kommentarer:

xstx sa...

haha nazister och hemliga korvar. the fallen madonna with the big boobies!

Anonym sa...

Varulvarna eller Werwölfe ar ju battre namn i sa fall...

rocky sa...

xstx
ah, Van Klomp min favoritkonstnär.