fredag 22 april 2011

Min ungdom reas ut av en främling (allt ska bort) vol. 2

Angående vinylauktionen här nedan så visar jag än en gång att siffror och minne helt klart inte är ett bra 138-system.

Kompisen Kullman mailar angående upplagan:

”Var det 70 ex med första designen alltså? Jag hade något i bakhuvudet om att det bara var typ 13 ex med första designen innan det ballade ur. Nu googlade jag runt lite och hittade följande notering:

DS-13 ’Jag hatar soldater’ (BMCH) One sided silk screened green vinyl, second motive ltd 107, 138 made total

Så 31 ex med första trycket kanske? Jävligt bra låt för övrigt.”

Ja, vad kan jag säga? Jag har inget att minne av något.

Vill du spisa mitt förflutna finns det på Spotify här och här. På illegal blogg här samt på video här och här.

Och här är ett band i Malaysia som kör en cover. Märkligt.

1 kommentar:

Martin sa...

Hade vart märkligare om de hade kört "jag hatar soldater". Inte för att jag tvivlar på att de hatar soldater då.