måndag 4 april 2011

Säljes: Roadburn x 2

2 x tredagarspass till Roadburn 2011 säljes för originalpris. Genuint intresserade doomfanatiker hör av sig post haste till Mathias Danielsson på constrictSNABELFUCKINGAspray.se.

I övrigt en mycket innehållslös dag. Bortsett från den mest internt anala och meningslösa mediafejden så här långt i år, som jag lyckades hamna i med två totala främlingar. Och allt är Fredrik Wikingssons fel, även han en total främling. Hur fan gick det till? Guds kuk.

Note to self: ”reply all” i en gigantisk mailtråd i kombination med dårdrypande sarkasmer är ett halvdåligt system, bara rent generellt sådär.

Seså, köp biljetter nu. Jag vet ju att ni vill.

…och just ja, jag ska prata i ”Karlavagnen” om cirka en kvart. Om det här. Helst vill jag dock prata om W.A.S.P.. Ska se om jag kan styra om snacket.

1 kommentar:

Tomasz Swiesciak sa...

Inte mycket Wasp men du lät så där lagom vuxen.

Gah, sjukt sugen på Roadburn ju...