onsdag 3 augusti 2011

FRUKOSTPEPP – IGEN?! SÅKLART!

Hörni, kära läsare, jag fick sådant dåligt samvete för att jag bloggat om mina goda frukostsmörgåsar, men inte producerat något bevis. Så när jag kom hem så gjorde jag samma mackor på nytt, bara för att kunna visa er alla hur goda de var!

Ja, alltså, inte samma mackor. Men likadana!

Samma
mackor hade varit bananas, såklart! :-)



Tartexen var slut så den versionen får ni inte se. Men här är mackor med smör, örtsalt, ost, gurka och röd paprika på.

Så enkelt är det att göra en IJCHE-smörgås! Tuta och bre!



En närbild. Mina frukostmackor 2.0 var dock lite mindre än den första versionen, eftersom det här är slutet på den skivade limpan, men jag tror att ni fattar konceptet ändå. Yeah! Pepp!

18 kommentarer:

Anonym sa...

DET RÄCKER NU!

Orren sa...

Nu har du haft ditt roliga... Tillbaka till svart humor i svår ironi. Tack.

hon som spelar bongos sa...

nej! meeeeer pepp!

Anonym sa...

Orren: Detta är väl svart humor i svår ironi om något?

Skrattar mig harmynt.

Anonym sa...

Ironi är ljuvligt!

Anonym sa...

I'm waiting for the photos of you with big fake tits, fake lips and fake tan going round putting up pro-nazi stickers.

Why not a blog about who you had a fika with? Or some cats. Oh and dude....photoshop those hips and legs in!

Tomasz Swiesciak sa...

Nu glömmer du väl ändå det mest grundläggande i en bloggares vardag; "weeei" och "woop woop". Glöm inte att inkludera "untz untz" ibland också. Särskilt när det vankas dans.

Gör om, gör rätt: http://thegreatnausea.blogspot.com/2011/05/real-world-is-not-party-just-place-for.html

Woop wopp!

Fredrik sa...

Jag kan inte ta en macka utan tomat, seriöst. Du har inget att komma med. Den riktiga frukostkungen är jag. För evigt, för alltid.

8)

Orren sa...

Anonym: jo, jag vet. Men jag uppskattar svart humor och svår ironi mer...

Anonym sa...

Briljant och smärtsamt, men det räcker nu.

JC sa...

Jag försökte använda ironi på min arbetsplats en gång. Då sade en person att ironi inte riktigt passade i den här situationen. Dagen efter kom jag på att jag skulle ha sagt att "nä, idioti är nog mer användbart på det här stället".

Varför kommer man på sådant för sent?

Anonym sa...

IJCHE 2.0 toppar allt! Fenomenalt bra.

Anonym sa...

Kan ju inte förneka att man saknar den gamla tiden...

daniel sa...

vad har hänt? varför ser du ut som millencollin på alla kort? så mycket ironi att det blir buskis? förklara dig..

Falafelpunk666 sa...

Har du testat valamin som finns på good store?
Spisa platta till frulle är ju ett måste också, som ex Tombs "path of totality". Nästan så att man sätter i halsen. FTW

Joel sa...

I samband med att du lyckades få en konsert inställd har jag tipsat andra om din blogg. Så snälla återgå till din vanliga cynism innan jag börjar skämmas!

Sideshow Bob sa...

Gilla!

sikas sa...

2.0!!!!!!!!