torsdag 4 augusti 2011

LEDSEN SMILEY …

Egentligen borde jag ha skrivit om det här igår … Men jag orkade inte, det kändes för nära inpå. Men nu känner jag, kära läsare, att jag måste få det ur mig.

Det är verkligen superledsamt att Måns och Marie inte är ihop längre.

Det får mig att tappa hoppet för framtiden och tron på kärleken. Om de här supersnygga, framgångsrika, unga människorna inte får det att fungera, vad har då vi ”vanliga” människor för chans att hitta den eviga lyckan?

Va?

Vad har vi för chans?

Nej … Mina tankar är med er, Måns och Marie, och jag hoppas att ni blir lyckliga, var för sig, på egen hand. För det förtjänar ni. Ni skänker glädje till så många runt om i världen att det förtjänar ni verkligen. Om några förtjänar det så är det ni.

Ta hand om er där ute, kära läsare, håll av och om varandra. Man vet aldrig hur länge det varar. Ses senare …

3 kommentarer:

Anonym sa...

usch börja hata för fan.

Fredrik sa...

Jag vet vilka de är. Men att de var ihop var mer än jag visste. Vad läser ni för tidningar? Och vilka sidor läser ni, där all denna information kräks fram?

Kulturdelen FTW! Jag gav upp då Siegfried och Roy separerade.

Kristoffer sa...

Gaaaaah, sluta!