lördag 27 augusti 2011

Walk like Pantera, talk like Robert Aschberg


För ett tag sedan uttrycksrapade Sandy mig i en krönika – se här. Nu har tidningen Vi skrivit om den starka tobaken – se ovan. Dock glömde språkpersonen nämna att talesättet landade hos henne via mig och Jonas. Typiskt journalister. Citerar aldrig rätt.


Ikväll går vi på det här samt använder Pantera modell 1992 som modeförebilder. Just utanför bild: Doc. Martens.



Eller så modifierar vi looken en smula och går på Stureplan. Just utanför bild: loafers med tofs.

4 kommentarer:

ronny sa...

videon till Pantera - Walk. Såna stilikoner

Raglefant sa...

Stark tobak ja.
Gör skamlös reklam, med Er tillåtelse, naturligtvis, för min och min barndomskompis nystartade blogg, Getvargen. Tack.

http://getvarg.tumblr.com/

Anonym sa...

Tänk att min amatörpsykolog är med titt som tätt på din sida.. :)

Kul, de(DOWN, då) ger sig av på tour nu, en kort en, ska minsann säga att han här har en stor fan.. haha. HA!
//C in the Eyes of Mr Anselmo from time to time..

Herral de Santina sa...

@C in the Eyes of Mr Anselmo: En mkt svårbegriplig kommentar.