onsdag 3 augusti 2011

FRUKOSTPEPP!!

Idag åt jag frukost, vilket jag gör varje dag.

Jag älskar frukost!

Jag brukar variera mig ganska mycket. ”Världen är min frukostbuffé!”, brukar jag skämtsamt säga till min lilla sockerälskling (som jag kallar ”regeringen” bakom hennes rygg, men säg det inte till henne, tihi!).

Idag åt jag rostat bröd och kaffe med sojamjölk. Först rostade jag två mackor. En med tartex, grillkrydda och röd paprika på. Tror det var gurka också. Och så en med smör, örtsalt, ost och röd paprika. Tror det var gurka på den också.

Det var jättegott!

Det var så gott att jag valde att rosta en tredje macka! Jag tänkte att ja va fan, jag har ju vikten i rätt bra kontroll ändå. Tränar och cyklar och allt. Så då gjorde jag en macka med smör, ost och marmelad. Det var sådan där frukostmarmelad med bitar i. Typ aprikos och apelsin blandat, lite bitter så där.

Mmmmm… supergott!

Sedan var det dags att sparka igång dagen!

Ses senare, kära läsare.

7 kommentarer:

trettinian sa...

Äntligen en vettig post på den här jävla bloggen.

Anna sa...

Jag åt rostad macka med ägg på. Mmmm! Smarrigt!

Herral de Santina sa...

JA! VISST ÄR DET! :-)

Anna sa...

Ja :D!!!!!! Älskar också GRÖT! Mumsigt!

K.J.L.S.I sa...

Öhhmm... Nu skrämmer du mig!!

Lars Andersson sa...

Det roliga är att nu när du försöker vara sarkastisk/ironisk så visar du hur du förmodligen fungerar hela tiden, sluta nu spela teater och luta dig tillbaka. Nöjd i rollen som den person du är, en lite över medel man som borde använda sin lediga tid till sin familj och sina vänner (som du förövrigt inte verkar ha så många kvar) istället för att försöka vara det nya svarta som blondinbella och allt vad dom nu heter.

Mvh Lars Andersson

Herral de Santina sa...

@LARS ANDERSSON: Hej kära läsare! Jag förstår inte vad du menar! Jag bloggar om exakt samma saker som jag alltid gjort! Bara utan krångel och med MER UTROPSTECKEN! Ses senare!