måndag 22 augusti 2011

Tävling: Bli en Guerilla Incendiary Sabotage Mutineer Freeloader



För er som inte ska på Popaganda är det fest i dagarna två på Strand. Kalaset kallas Lönelördag Goes Lönehelg och är ett samarbete mellan de två regerande rock’n’roll-klubbkungarna What We Do Is Secret och Fritz’s Corner. Mer info – här.

På lördagen lirar mina skabbiga GBG-älsklingar Bombus, mina proggiga 08-halvälsklingar Gösta Berlings Saga samt de totala jänkarna Pink Reason. De sistnämnda älskar jag inte alls då jag aldrig någonsin hört talas om dem.

Nåväl.

Jag lottar ut tre platser på snyltarlistan till lördagen.

Varje plats inkluderar självklart även en bonussnyltare, vad vi i parasitscenen kallar +1.

Enda som krävs är att du lämnar en kommentar med en motivering till varför just du ska slippa betala. Inkludera din epostadress. Väl mött.

Mer info om vad en Guerilla Incendiary Sabotage Mutineer Freeloader egentligen är, hittar du här och här.

17 kommentarer:

vic88 sa...

för att jag fyller år idag!

Martin sa...

För att jag måste öva på att sätta mig i snyltarmindset inför att snylta extra för att betala snyltskulder till myndigheter.

andreas sa...

För att sist jag såg Bombus så backade jag och min klubb 6000 spänn på grund av att människor inte vill betala 80 kronor i inträde för tre skadat bra band.

Herral de Santina sa...

…var jag en av dem?

Petri sa...

Grattis!

andreas sa...

@138 Nej, det var du nog inte. Vi körde dom i Uppsala dagen efter att dom spelat i Stockholm. Men skit i min motivering, jag betalar och låter någon annan tävla istället. Kom på att jag lät bitter och det är jag inte då det var en grym kväll med dålig uppslutning bara.

Herral de Santina sa...

Vilka var de andra banden?

andreas sa...

Horisont och Spiders

Herral de Santina sa...

Sjukt bra line-up i Sverige 2011.

andreas sa...

Tydligen inte i Uppsala i december 2010 då vi hade 53 betalande...Men som sagt var det värt det för alla banden var hur bra som helst.

Anton sa...

För att jag aldrig någonsin kommer in på det där jävla Strand vanligtvis eftersom de där vakterna verkar hata mig något enormt.

Hetsapan sa...

Jag tycker både Bombus och GBS är svinbra. Sen ska min kille som är jättesnäll låta mig få två utekvällar på raken medan han tar hand om lilla Obliteration. Bra va?

kjell sa...

för att förra konserten jag såg var orup på grönan.

Herral de Santina sa...

Uppenbarligen är det ingen som vill ha listan då ingen lämnat sin epostadress.

Martin sa...

Hmmm...varför får jag för mig att mejlen är inbyggd i ens googlekonto? ; smashbassism@gmail.com

Min nya motivering är att du (kanske) missat dethär och jag orkar inte klicka tillbaka till relaterat inlägg för att posta det: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3718&artikel=4433398

e sa...

För att jag så gärna vill gå, att jag kommer att rymma från ett bröllop.Som dessutom äger rum i Bålsta.

e sa...

p.s
smojs@hotmail.com