onsdag 7 januari 2009

Grammisgalan goes crust


Kvällen outfit: Stenchcorestekare möter Veronica Maggios Mjölbyhaka. I bakgrunden: Antisect "Out of the void" 7". I magen: linssoppa och gorgonzola.

Mailkonversation ang. Grammisgalan:
Hanna: alltså. varför får du gå?
Jag: Vet du vem jag är?! Jag är Linnéas +1.
Hanna: Ha kul ikväll! Bli lite full för mig också.
Jag: Jag har inte råd att bli full.
Hanna: Stackars, stackars dig. Då får du helt enkelt leta upp Regina Lund och bli bjuden.
Jag: om jag var singel skulle jag leta upp regina diiiirekt.
Hanna: singel schmingel. bara för att du får en öl eller två behöver du väl inte ligga. kan väl bjuda tillbaka med trevlig konversation. eller bara genom att visa lite hud.
Jag: Nej, jag tänkte mer for life om jag var singel. Hon å jag skulle nog kunna bygga bo ihop.
Hanna: men usch christoffer, jag hoppas du skämtar. Hon är ju g-a-l-e-n. Fast det går väl lite hand i hand med storhetsvansinnet, att tycka att man passar ihop med en galning. blev det där logiskt överhuvudtaget?
Jag: crazy is the new stabilt förhållande, har du inte hört det?
Hanna: äh, att glorifiera galenskap är bara snäppet bättre än att glorifiera destruktivitet.
Jag: du fattar ju att jag kommer att blogga om detta?

Inga kommentarer: