måndag 12 januari 2009

Hur fan gick det här till?


Har jag blivit hato/bloggosfärens svar på Massgrav, det vill säga en scen ur "Blades of glory": "Nobody knows what it means, but it's provocative!"

Ja, jag tror vi kör ännu en natt med insomnia. Nattens recept blir "Suspiria" utan ljud och kompat av Big Blacks "Songs about fucking"

UPPDATERING: Daniel (ni vet han med klubben) meddelar att fler läser min blogg än som läser Charlotte Perrellis. Först blir jag extremt förvånad: hon har mycket större bröst och mer smink än jag någonsin haft, och hon bedriver betydligt mer samhällsomstörtande verksamhet än jag någonsin kommer att köra. Sedan inser jag att hon är en knappt skrivkunnig skata, och allt faller på plats.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det roligaste med den skärmdumpen är inte att du har så många besökare du förtjänar, snarare att du har en favoritlänk till Perez Hilton i din browser!
Är han din Yoda?

Hetsapan sa...

nobody knows what it means but it's PROVOCATIVE!

perez=cornelias gud.

Herral de Santina sa...

Sjukt pinsamt att jag citerade fel.