måndag 19 januari 2009

By the cemetery in the night (at the witches’ graveyard)



Idag bytte jag till mig mitt ex av In Solitudes (Uppsala) utmärka, självbetitlade debutalbum. Alla hårdrocksentusiaster bör göra detsamma, då vinylen bara är pressad i 1 000 exemplar (100 silver, 200 lila, 700 svarta). Snyggt omslag av Affe, dessutom. Bege er till Black Hole eller Repulsive diiirekt.
Om allt går vägen kommer In Solitude att spela när Sonic Ritual MKII gör sin livedebut på Club Distortion den 5 februari (se nedan).

Just ja, om ni inte fattat det så säljer jag ut mitt liv på Tradera. Klicka här eller på Traderaloggan till höger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det där alltså den lila? Den ser ju röd ut. men det kanske är ett konstigt ljus. Jag köpte en silver, den är grå.

Herral de Santina sa...

Jag var inte tillräckligt trve för att få byta till mig en silver.