onsdag 21 januari 2009

The Ritual t-shirt bonanza, del 2



Jag tänkte trycka några fler t-shirts till Sonic Rituals debut på Anchor 5/2. Dock ytterst få. Det blir samma tryck som förra gången (se ovan) men inte i brons. Vad det blir för färg är en överraskning, även för mig. Maila till christofferjonSNABELFUCKINGAgmail.com så trycker jag upp en speciellt till dig. Så säg till om du är peppad på en udda storlek, typ XS, L eller XL. Dock blir det svarta t-shirts den här gången. Såvida inte någon vill ha L, då kan det gå att skaka fram en brun t-tröja.

För övrig anser jag att jag börjar få dåligt samvete för att jag anser att Rodeos Johan Wirfält bör förstöras. Vändpunkten kom när Cornelia påpekade att jag gått liiite för långt och bara var plumpt taskig med det här inlägget. Cornelia är ganska bra på att säga till när jag spårar ur (nej nej, jag lovar – det händer faktiskt) och jag är ganska bra på att lyssna på henne. En livspartner som brukar säga att när hon träffade mig första gången var jag ”rå, brutal och hänsynslös", men att jag sedan dess blivit ”lite bättre”, tja, hennes åsikt tar jag i beaktande.
Så, Johan, vad har du för storlek på dina t-shirts? Och jag lovar, det blir inget mjältbrandssmittat plagg, inget upplägg modell nybyggare versus indianer. Raka rör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En XXL tack!

Passa dig för att helt sluta vara ”rå, brutal och hänsynslös". Då ruttnar Cornelia direkt. Precis som alla tjejer som går igång på att försöka tämja otyglade bestar som du.

Hetsapan sa...

Tvärtom Hjalle, tvärtom. Men dig ruttnar jag aldrig på!