lördag 13 november 2010

The municipal waste: ”Blond hair, blue eyes, a fine new aryan/Supremacy’s the white man’s burden”


”Ge oss makt att knacka bög. Och att skräpa ner.”

Drygt två månader har gått sedan valet. Så här ser det ut i det av kristen propaganda besudlade Hägersten:



Nolltolerans gäller för affischering i Stockholm, ett förbud som slår hårt mot mer obskyra kulturutövare. Bannbullan gäller dock inte för politiska partier och cirkusar. Sysslar du med clownerier och/eller djurplågeri, är det alltså fullt tillåtet att tapetsera staden, och sedan lämna kadavren att sakta ruttna bort när jippot passerat.

Valaffischer: presenten som bara fortsätter att ge.

Detsamma gäller Dan Parks senaste konstverk Parliament Princess. Installationen bara fortsätter att leverera. Idag märker jag till exempel att min browser rackar upp en liten prinsesskrona i menyraden när jag surfar in på adressen. Gulligt!

Dan Park väljer även att idag dra in en existerande person i sitt hittepåprojekt Parliament Princess – fjortonåriga superbloggerskan Paow. Hon citeras med de tänkvärda raderna ”däremot så gillar jag nog Jimmie åkesson som person, för att han kämpar för det HAN tycker är rätt! Och det mina bloggläsare, det är värt att beundras!”.

Precis som:
David Koresh.
Jim Jones.
Charles Manson.
Billy Butt.
Mullah Omar.
Kim Il Sung.
Tito Beltrán.
Saddam Hussein.
Hans Scheike.
Ayatollah Khomeini.
Bert Karlsson.
Prick varenda israelisk bosättare.
Prick varenda ”Idol”-deltagare.
Prick varenda NAMBLA-medlem.
Etcetera. Etcetera. Etcetera.

Paow är en blankpolerad galjonsfigur för det svenska skolsystemets totala sammanbrott. Hon är även dina barns främsta idol. Fira.

För oss uttolkare av orimlighetens undergångsosande järtecken, är detta sannerligen en ljuv tid att leva. Fira!

Soundtrack: Krig I Hudik ”2” 7”. Omslag från 90-talet. Musik från 70/80-talet. Pärla.

Vänligen notera att jag kan kollra bort ett tonårigt mentalt naziframfall, utan att frambesvärja Godwins lag. Det, om något, är värt att beundra.

6 kommentarer:

Steve sa...

Har börjat skissera på en teori om att ZOG har bytts ut mot WOG - Ehite Occupational Government - utan att någon har märkt det. Det började så smått när ett gäng förnumstiga datanördar tog över en kristen allegori till lajvarsaga och gjorde den till sin egen. Paulina Danielssons mor (Galadriel) förutspår sin blonda avkommas förestående dominans i den svenska bloggosfären (se länk - 4:13.

Steve sa...

White ska det vara. Hur ska vi kunna bygga vårt fjärde rike om vi inte ens kan stava rätt till vår favoritfärg?

Herral de Santina sa...

Jag vet inte. Dock vet jag att jag trycker ”GILLA!” på att du uppenbarligen lägger dina studiemedel på att vara pruttfull mitt på blanka dagen. Kudos!

Steve sa...

Jag är sober som en godtemplare. Har dock varit något bokstavsbarnaktig (BB? AC/DC? - pick your king) på sistone och således haft lite svårt att plugga.

Ps. Studiebidraget ska jag lägga på en examensresa till Malaysia/Indonesien i februari. Häng med - surfing är livet.

Andreas sa...

ett tag sen du skrev det här inlägget. Men är det alltså Dan Park som ligger bakom parliament princess?

På flashback påstår ju folk att dom har träffat denna Alexandra
https://www.flashback.org/t1353389

Herral de Santina sa...

Ja, jag misstänker det.