tisdag 16 november 2010

The secrets of the black club arts


Ännu en dag. Ännu ett tygmärke.

I bebisscenen intet nytt. Därför begraver jag mig i information om åttiotalets glamscen, inför en kommande klackisartikel på aftonbladet.se. Vet ni exakt hur många dokusåpor Bret Michaels varit med i? Det vet jag. Det är inhumant.

För att bryta dödläget i bloggosfären, och rensa ut lite sleaze ur skallen, gör jag reklam för en konsert nu på lördag. Gå dit.

Lördag 20/11, 2010. Kafé 44. Stödspelning för svartklubben Den hemliga trädgården. Insläpp kl. 20. Billig öl. Spelar gör:

Oak

Die Kiddies

Soma


Oak beskrivs som ”tung ångest hc av folk från Worst Case Scenario/Afgrund. Soma gör sitt första framträdande och beskrivs som ”experimentell metal/punk/hardcore med folk från blablabla, Dollhouse, Shades of Grey, Wolfbrigade. Die Kiddies beskrivs som ”från Västerås”. I övrigt beskrivs kvällen som ”hemlig”.


Den hemliga trädgården, Midsommarkransen. Referens här och här.

Soundtrack: ”The day of retribution”, Nemesis.

3 kommentarer:

M sa...

Frän judas patch!

Meh sa...

Har du sett Oscars, sångaren i RAM, skinnjacka? BARA Judas-patchar över precis hela jackan. Det mest konsekventa jag någonsin sett.

Herral de Santina sa...

Icke sett. Lalla bild!