tisdag 16 november 2010

Jag ska bli universums enväldige il Duce bara så att jag kan tvinga mina forna idoler att dö med åtminstone lite värdighet i behåll vol. 2

Mitt glamgrävande har fört mig från Poison till Skid Row. Jag upptäcker denna tre år gamla och obskyra tv-show, och inser att skämskudden förvandlats till aska. Mitt könsorgan rullar ihop sig av skam, och försvinner slutligen spårlöst. Nu har jag endast Guds kuk kvar att förlita mig på, när orimlighetens välslipade lie sveper fram över verkligheten.



Jag dyker djupare och djupare ner i sleazeavgrunden och förstår att utan dessa dokusåpor, hade USA:s pantbanker idag haft ett överflöd av platina- och guldskivor från åttiotalet.

Gårdagens Sunset Blvd-liggis är dagens klippkort i dokusåpaindustrin. ”Reality television personality” FTW!

Jag ska bli universums enväldige il Duce bara så att jag kan tvinga mina forna idoler att dö med åtminstone lite värdighet i behåll vol. 1.

4 kommentarer:

Martin sa...

Är det en tv-serie där man ska få allt att låta som Insane Clown Posse?

Marcus sa...

Kräktes just i munnen.

Anonym sa...

…fortfarande bättre än nästan alla svenska rapers. Säger i och för sig mer om sverige som rap nation, än om Sebbes skills.

Retep sa...

Fy fan va dåligt. Men med lite perspektiv, hyra och underhåll ska trots allt betalas även om det innebär att man släpar hela sin tidigare karriär i smutsen